Pages

October 06, 2010

Proton Mivec S.E ~I DID IT MY WAY~



Hurmm... kadang² rindu jgak aku kat Silver Bullet aku nih. Ye la, aku solek dia dari stendet gaban sampai lah menjadik idola & benchmark kepada orang lain untuk memake-upkn wira mereka menjadik ala² ganaih² manjew nih.

Sekarang nih, dah ramai jgak la yang pakai balik bumper S.E dan dispraykan sikit itam kat depan tuh. Hahaha... dulu xpenah plak aku jumpa wira nak buat mcm tuh. Kiranya aku nih boley dikategorikan sebagai pencetus idea@ trend setter la kepada pengemar² kereta modified nih... huhuh... *tepuk² tanggan..

Bukan aku xnak pakai fully mivec punya bumper tapi aku tengok bumper standard s.e pun dah cukup chantek Ramai yg modified lagi bumper nih time tuh. So aku kacukkan la bumper tuh ngan lips mivec. Maka terhasillah mivec s.e yang ganaih² manjew nih.. I DID IT MY WAYYYYY...*lagu fave Tun Mahathir

Ingat lagi dulu, lepaih je balik keja dalam pukui 8.30 mlm tuh, Farreal merengek² ajak meronda naik keta.. bukak sunroof, kasi dia tengok bulan.. kasi botol susu, pusing² Kulim. By the time nak sampai umah, dia dah ttdo dah... hehehe... semaaatttt...

2 komen anda:

10 said...

bape juta abis wat baru ni syam?

Zero2Hero said...

hurmmm...buley beli Kenari sebiji lagi la kalau dikumpul² kos yg berhabisan kat keta nih...tapi Kenari 2nd ja la...huhuh