Pages

November 25, 2010

Hari Raya Qurban



Wahhh....rasanya tahun nih la raya qurban paling meriah dalam sejarah idup saya...hehehe...

Nasib la baik kekanda saya Sharifah Salwana dan anakanda Nurul Farina datang me"rescue". Depa masak rendang daging sama nasik nenas*menu terbaru...tak lupa juga Mee Campak²..* mee yang direka khas oleh kekanda saya yg complain barang nak buat mee rebus x cukup...dia men campak² ja apa yang ada kat dapoq umah saya nih,heheheh..sorry la acak,umah bujang..mana la nak ada complete set brg masak...huhuhu

Alhamdullilah,dapat la saya menjamu para tetamu yag datang beraya ke rumah saya ini...heheheh...


Terima kasih la kepada Kak G sekeluarga sama Pejal anak beranak sebab sudi datang beraya di rumah saya ini...saya x prepare, raya qurban tahun nih ala feminin ja,insyallah tahun depan akan well prepare...hehehehe..

Farreal plak,bila nmpak chikaro datang ke rumah beliau nih mula la mengedik, nak² anak pejal plak kiut ala² baby doll jepung...ske la Farreal tuh..haishhhh...

0 komen anda: