Pages

November 25, 2010

Taman Botani, Penang


Sekali lagi aku meng"decide"kan diriku untuk membawak Farreal berjalan² menghayati keindahan alam ciptaan tuhan nih,kali nih ke Taman Botani plak..


Jika anda seorang photographer,sila la masukkan tempat ni dlm list anda "tempat² menarik untuk ditembak²"...sememangnya keindahan tempat nih nak buat tembak² xdapat dinafikan...banyak tempat² yang sangat nice..


Farreal punya la ligat,naik bukit trun bukit,panjat batu,terjun²..haishhh...macam ayah dia punya je taman ni...heheheh..



4 komen anda:

ZERO VENDETTA said...

uyesh ni tinggi kan, mcm abg syam kot

Zero2Hero said...

huhuh...tu la pasal...ramai yg ingat dia 5thn dah...sian dia...

"Fd_kZ" said...

SHAM.. klu g penang mmg kena taman botani nie keR?? aku g penang ari tue pun bawa anakande tgk monkey2 kat citu.. ;)

Zero2Hero said...

Apa maksud Puan kena taman botani?
untuk pengetahuan puan..ni lah first time saya p taman botani nih..banyak ghupanya tempat² yg menarik kat penang nih,saya baru nak tau...maka bila diberi peluang menjaga Farreal selama 2 bulan nih,saya pun menjelajah la tempat² yg menarik tertarik saya memang da bomb kat penang tuh...khekhekhke...

Ada lagi tempat yg menarik,cuma x berkesempatan lagi nak bawak beliau...insyallah...minggu depan kot...
ngeeee....