Pages

December 12, 2010

New Hair Cut



"Ayah,Ues nak buat rambut pacak² macam Ayah ngan Ayah Ngah...."Farreal sound gua yang ngah leka main game PS2..

Adik gua baru je sampai dari Kolompo...balik cuti 2 hari...maka, dia tengok la rambut gua ngan rambut Ayah Ngah dia smua terpacak...dia pun nak pacak jugak....adehhh..

"Rambut awak dah panjang lah sayang,jap lagi suh Ayah Ngah bawak p potong rambut eh?Ayah nak jumpa kawan Ayah jap lagi...ada keja sket..." gua balas,sememangnya rambut dia dah panjang sket pun..


Sememanganya Farreal ngan Ayah Ngah dia,dia ngade² sket,baik kalau ngan Ibu dia( adik pompuan gua)..lorat lain mcm..yang Ayah Ngah sama Ibu dia sabar je layan pe'el anak aku nih..
penah la skali tuh,Farreal tuang kopi dlm akuarium Ayah Ngah beliau..tersenyap Ayah Ngah...xterkata ape..berdecet pun x,marah pun x...bila gua tanya knape Ues tuang kopi dlm aquarium?

"Ikan tu nak minum kopi la...."

2 komen anda:

Cik Cip Puding said...

Owh the kopi thing will surely be told over over again sampai dia besar kelak.. he he he..

Zero2Hero said...

he he he...biaq dia tau pe'el dia mcmana ...