Pages

January 26, 2011

Award


Aku dapat AWARD??!!! biaq betik??!!! Tapi itu lah kenyataannya.. Ape ucapan yang aku nak bagi ek? Sat aku pikiaq.. okay dah dapat. Saya nak ucapkanterima kasih dalam kuantiti beribu² lemon kepada incik El Mariachi kerana sudi memberikan penghormatan terbesar yang tidak terhingge ini. Sesungguhnye saya akan lebih kerap dan bersungguh dalam menghapdet & menambah tacapkan blog saya supaya saya dapat award lagi. Lepaih ni kalau dapat duit sekali, lagi baguih. Tiap² saat saya hapdet blog saya. Oleh yang demikian saya ingin berkongsi award ini kepada pengikut² fanatik saya kerana tanpa mereka tidak berkomenlah post² saya selama ini.

Ingin saya anugerahkan award ini kepada :-

El Mariachi kembali kerana beliau selalu memberi kata² semangat dan nasihat kepada saya juga blog beliau sangat mantooppp..

Kepada Mem Nadia Harnisa yang sudi menjengah blog saya sekali sekala memberi komen yang begitu memberansangkan.. Saya terharu.. *baling bunga*

Tidak dilupa Mem Ayu atau lebih dikenali sebagai Zero Vendetta, rajin menghapdet pasal kesihatan dan development anak beliau. Sama lah kiter menatang anak bagai minyak yang penuh.

Diikuti dengan : Miss Myaqi, Alynchoong & Hot Vanilla Chocolate (tetibe aku jadi lapaq).. Ghajin depa hapdet blog.. Baguih depa nih...

Nota dikakiku: Aku punye award, suka hati aku nak kata apa... kau ado??

2 komen anda:

logorithm said...

Congrats! :-)

Nadia Harnisa said...

wah wah wah namaku termasuk skali.. pe lagi bg upah la... hahahahah..
Tahniah la kawan...