Pages

April 17, 2011

Petnah pulak dohhh...




Fizzy: Malangnya fizzy, aku masih tak puas hati... Aku tak puas hati sebab sampai sekarang aku tak boleh nak bersembang, berjumpa dan amik anak aku... Aku memang tak puas hati dan tak paham kenapa kau seboleh2 nak pisahkan kami... Minggu depan nih aku buat kenduri aqiqah dia. Kalau kau memang ikhlas sepertimana yang kau katakan, bagilah dia balik ke Kulim seminggu. Seperti yang semua dah sedia maklum, perjalanan ke Kulim mengambil masa 4-5 jam. Adalah mustahil bagi aku untuk pulangkan Farreal dalam masa sehari kan?

Lagipun, Farreal jugak ada keluarga kat Kulim nih. Bagilah dia jumpa dengan keluarga dia sebelah sini sama.. Sehari memang tak cukup untuk lepaskan rindu... Lagipun dah 4 bulan dah aku tak jumpa dan spend time dgn anak aku.. 4 bulan jugak aku tak bersembang2 dengan dia... Semalam ja aku dpt bergomoi dgn dia selama 15 minute.. Mana cukup.. Kalau hang nak mai kenduri aqiqah dia pun takpa..Lagi baguih. Memang aku alu2kan kedatangan hgpa sekeluarga... Bukan aku tak penah invite hgpa mai open hse umah aku sebelum nih...hg ja yg xmau mai.. Kenduri kawen aku pun aku jemput kan?

Mak Amah a.k.a LadyAss : Haaa...hat ni memang pak lawak... Ko ada ke time tu?? Ko ada time aku nak amik Farreal pagi tu KAH?? Cuba ko terangkan kat aku part mana yg aku menipu. Part aku cium & mengomol anak aku berhalangkan grill hitam KAH?? Part anak aku menangis nak ikut aku KAH??? Part Fizzy terangkan kat anak aku pasai polis mai datang nak tangkap aku sebab aku ‘jahat’ KAH??? Yang hang nak bersembang pasai undang-undang ngan aku pasaipa? Hang ada sama KAH time hakim tuh jatuh hukum? Time hakim tuh terangkan hak-hak aku?? Time hakim kata aku boleh spend lebih dari empat hari dalam masa sebulan? Apa kejadahnya aku nak menipu? Apa yang aku dapat kalau menipu? Aku still tak dapat jumpa anak aku... Takdak pasai aku nak buat cerita... BUKTIkanlah kalau aku menipu.. Jgn dok sembang kemaih sangat... Aku bercerita nih berdasarkan apa yang dah jadi, ada bukti, bukan takdak... Takat sembang kemaih mcm hang, anak aku pun terrer...

Haiksss....??? Camana plak dah gambaq nih bley kluaq...? SUMPAH weii... Aku ngan Maya Karin xdaq skandel.. Ni gossip ja nih... Mampuih la aku klu bini aku tau nih... We're just friend... tak lebeyyy dari tuh... arghhh... harap-harap MELODI tak dtg gegar umah aku..

2 komen anda:

Meloreyta said...

babe,Allah lebih tahu..hang tenang2 aja..
ehem,maya pun love kat aku tao!hehe

Zero2Hero said...

ahaiiii...maya lebey tujukan kat aku kkhooottttt....?