Pages

September 13, 2011

Aduh... sikit punya hal lah...


Hemoh..hemoh..hemoh..
Baru mintak tolong angkat brg anak kat bawah rumah.. dah bebai²..
Saya tak mintak pun awak jemput saya masuk minum² ka, makan² ka kat rumah awak, mai beraya dulu ka kat umah awk, lepak dulu ka time hantaq tu, paksa awk belanja saya makan ka.. haishhh.. tak mintak pun.. tak perlu la nak bebai². Tak luak sesen pun pun duit awk.. Yang nak marah² pasaipa? Marah sebab hantaq malam?
Tak remaja la mcm ni beb. Klu p Beronggeng Rokeah Nonggeng, balik jam 2am-4am takde hal pun.. Ni turun bawah sat pun dah mencuka... Saya hantaq sblm jam 12am.. pun nak hangiiinnnnn?

Molek bebenor la pe'el terpuji deme tu... naissss...
Tu belum suruh amik kat Kulim lagi tu.. Kalau terpaksa pi amik & hantaq sendiri KL ---> Kulim tu camana la gamaknya ye? hurmmm...
Saya sangat goyang la awak marah².. saya sangat takutttt.. *sambil menari² ketakutan..

Jgn la marah beb... cuba senyum sket.. bukankah senyum tu satu sedekah...?

Awak kira awak punya biadap je ye?
Biadap orang lain tak mau kira...?

Bukan kah mak bapak kita dah ajar suruh kita beradap...?
Jgn la berkira sgt beb.. tak jatuh miskin pun klu kita ni berbudi bahasa..
p/s: Farreal, remember this.. BUDI BAHASA BUDAYA KITA.. buat BAIK BERPADA-PADA, buat jahat JANGAN SEKALI.. we always ♡ you..

0 komen anda: