Pages

March 08, 2012

Memulaukan Diri di Pangkoq

Dah lama dah aku nk updated pasai percutian aku kat Pulau Pangkor baru baru ni, tapi tak kesampaian, rasanya baru ari berkesempatan nak menghapdetkan blog tentang percutian dan pemulauan diri di Pangkor..



Rasanya xdaq apa yang menarik sangat kat Pangkor tu, yang pastinya makan, penginapan island hoping dll tu semamangnya mahai tahap gaban, tempat dia memang cantik, keindahan flora dan fauna dia,memang tip top..MALANGNYA kebersihan tempat tidak dititik beratkan..mungkin sebelum ni aku banyak bercuti kat tempat orang, maka secara tak langsung aku telah meng"compare"kan tempat orang dengan tempat sendiri...



Harga makanan memang mencekek darah, walaupun makan kat warung tepi jalan je pun..nak kata sedap tu,memang la tak sedap..dengan persekitaran yang kotor,tapi nak buat cmana,dah xdaq choice lain,nak tak nak, terpaksa la makan jgak kat warung yang serba serbi kotor tu..sampaikan bini aku kena food poisioning! Aku ngan Farreal tak kena sebab kami tak makan pun sambal makcik tu..



Sorry la kalau ada diantara pembaca terasa ngan penulisan aku kali ni,tapi tu la hakikatnya..dan utk maklumat kalian, kos utk aku pergi bercuti kat Pangkor selama 3 hari 2 malam (2 dewasa 1 kanak kanak) sama dengan aku pergi bercuti di Krabi dan Hatyai 5 hari 4 malam (4 dewasa 1 kanak kanak).. Macam tak percaya kan?so, u tell me now!patut tak aku bawak anak bini aku bercuti kat dalam negara lagi?


Bila time bab penginapan pun amat mengecewakan...majority harga chalet kat situ adalah antara 150-250 henget..mahal gak tu sebenarnya..klu bilik cantek, bersih, kemas dan selesa xpe..ni tak jgak..sesungguhnya aku amat kecewa bercuti kat Pangkor..no wonder la Pangkor ni x semaju dan sefemes Pulau Percutian yang lain.. Apa pun takdaq kat Pangkor ni..




posted from Bloggeroid

0 komen anda: