Pages

April 05, 2012

Makin Pelik Makin Dicari



Orang Malaysia ni lain dari yang lain..makin benda tu rare, makin dicari cari..sampai sanggup bayaq rm30k? Wow! Kalau aku, dah kompom kompom juai dah teloq tu..simpan lelama pun nanti jadi teloq tembelang..hehe..



Apa yang aku nampak kat sini bukan pasai teloq, tapi pasai keunikan, keunikan tu la yang membezakan kita dengan orang lain, yang membuatkan kita ni istimewa..tak perlu la nak merendah diri kalau kita ni hitam, pendek, tinggi gemok..asalkan kita sihat, syukur Alhamdullilah... Bersyukur dengan pemberianNya..



Kalau masa zaman sekolah tadika dan sekolah rendah, aku yang paling tinggi dan besaq dalam kelas, dan dah tentu tentu aku jadi perhatian cikgu..dan secara tak langsung, aku jadi malu, segan dan rendah diri..semua kngkawan time tu comel comel je, aku plak walaupun sebaya badan besar,bila dah badan besaq, cikgu cikgu melayan aku mcm aku ni dah besaq sangat..
Dah nasib badan derrr..



Tapi bila masuk ja sekolah mnegah, aku mula menghargai diri aku sendiri...badan besaq, sapa berani buli..haha..

posted from Bloggeroid

0 komen anda: