Pages

June 13, 2012

Naik Pangkat.. Oooyeaahhh..♥

Alhamdullilah..
Macam tak percaya.. Bulan jatuh keriba.. Penat lelah akhirnya berbayar jugak.. Dinaikkan pangkat sebagai Pegawai Kanan Pemasaran (Northern Region) a.k.a Senior Marketing Executive.


Rezeki anak, aku sendiri pun macam tak percaya. Terima kasih kerana beri kepercayaan kepada saya.. Saya bersyukur dengan apa yang saya terima ini. Sedar tak sedar, dah 8 tahun jugak aku berkhidmat kat sini.. Pahit manis semua dah rasa..


Yang pastinya, apa yang aku boleh cakap, bukan senang nak senang..bukan susah nak susah.. Dihina, dikeji tu benda biasa.. Itu semua aku amik sebagai pengajaran buat aku, aku taknak lagi jadi mcm tu.. Sokongan isteri dan anak anak amat penting dalam menentukan kejayaan aku.. Dan aku percaya, apa yang aku dapat ni, bukan milik dan usaha aku sorang..ini semua rezeki anak bini aku yang tak putus putus mendoakan aku.. Insyallah, aku akan lakukan yang terbaik lagi untuk masa hadapan..untuk family aku..


Amat payah bagi aku untuk tolak jawatan yang diberikan. Hanya aku sorang yang menjana pendapatan keluarga, if anything happen to my carrier, anak bini wa nak makan apa der? Ada jugak suara suara kata wa dah termakan budi company, maaf kawan, bukan termakan budi, bukan mcm tu, klu nak diikutkan, every year saya hits, malah saya juga dinobatkan sebagai "Top Performance 2011" (Regional), so untuk kebaikkan anak bini aku dan mempekemaskan lagi income dan keselesaan family aku, AKU BERSYUKUR dengan apa yang dianugerahkan.. Adalah menjadi tangjawap aku sebagai ketua keluarga untuk memberikan kesenangan kepada bini dan anak anak aku.. Dan jangan ingat jawatan ini membuatkan aku lupa diri, Insyallah..tidak sama sekali.. Yang betul tetap betul, yang salah tetap salah.. Aku cuma bersyukur dengan apa yang diberikan.. Itu saja.. Kalau dah nampak saya seakan² lupa daratan tu, tegur²lah.. Saya masih sedar siapa diri saya.. Dimana kaki saya berpijak. Dari mana saya bermula.. Saya sedar saya bukan datang tempat yang senang..


PERJUANGAN TETAP DITERUSKAN..but in a difference way..
:-)
posted from Bloggeroid

2 komen anda:

ZERO VENDETTA said...

waaa congrats sah2 rezeki dari anak. syukur alhamdulillah. keep it up. mana tahu tahun blh dpt top performance lg kan :-bd]

Sir Syamsoulnezam Othman said...

hehe..alhamdullilah..
insya'allah..thn depan dapat lagi..huhu..