Pages

June 18, 2012

Santai

Amat amat amat payah kalau nak bawak Puan Sharifah Atiah ni keluaq makan kat restoran, beliau lebih selesa makan kat rumah.. Mungkin disebabkan itu jgak, aku pun amat susah nak makan kat luaq, lebih selesa makan masakan isteri ataupun masakan Puan Sharifah Atiah ni wzlaupun hanya berlaukkan sardin dan teloq dadar.. Selera sama feel dia lain.. Tak tau cmana aku nak gambarkan..
Lagipun ibu aku ni cerewet sket kalau bab makan, klu tak kena dengan selera dia, memang le sampai balik asyik menyatakan ketidap sedapan kedai makan tu.. Almaklumlah, Ibu aku ni tukang masak..so dont play play kalau bab bab masakan ni..tak kena gaya, memang dia jamah sikit je la makanan tu tu..hehe..








posted from Bloggeroid

0 komen anda: