Pages

September 10, 2012

Barang Scram @ Motard For Sales

Lai...lai...laiii...
Ini barang baik..heyyy ini barang baik... Yaaaa...aku nak juai dah barang barang scram yang pernah bertahta di hati motor aku..pakai pun tak lama, dalam 4 bulan macam tu.. Barang barang baik ini terpaksa dijandakan oleh kerana motor aku mula meng"upgrade"kan dirinya..antara barang 2nd yang aku nak letgo ialah..
(sila lihat gambar)







Amcm? Eloq dak? Mesti la eloq bebeh, aku baru pakai sangat sangat.. Semua barang barang ni aku jaga bagai menatang minyak RON97 yang penuh..khekhejhe..

Selain itu, aku jgak ada nak menjuai barang baru, yang tak penah aku pakai..antara barang barangnya ialah:


Sharf cover RM25


BM Hon W Standard RM49.9


Alarm Siren with Mic RM79.90


Brembo Handle Grip RM25


Dasheng Alarm Siren RM45


Alloy stand a.k.a sharf cover..

Untuk keterangan lanjut, bolehla hubungi saya di talian 012 3950 423...

P/s: mana mana buyer yg luaq dari kawasan Penang & Kedah, kos penghantaran lain charge ye..
posted from Bloggeroid

0 komen anda: